Notícies

EL NADAL A ARTÉS

Al poble es fa...

Si voleu gaudir d'aquests dies amb els vostres fills, podeu trobar diferents activitats que es fan al poble a la web de l'Ajuntament, a l'apartat de l'agenda.

Per a aquests dies de desembre hi ha previst:

Piquem el Tió, el ...

L'OTITIS

Salut/Escola

L'otitis és una infecció i una de les malalties o molèsties més corrents entre la població infantil i juvenil.

La causa un virus o bactèria que passa del nas o del coll a l'oïda mitjana a través de la trompa d'Eustaqui. De fet...

ELS PASTORETS 2017

Activitats d'escola

Dimarts dia 19 de desembre vam representar "els Pastorets" de Folch i Torres a la sala 2 de Gener. Va ser tot un èxit!

Els personatges de sempre, en Lluquet, en Rovelló, en Jeremies, en Jetzè, la Marta, en Llucifer, en Satanàs...

32è CAMPI QUI JUGI 2017-2018

Plugim de suggeriments

Aquesta semana us recomanem una proposta lúdica molt divertida per aquestes festes nadalenques!

Es tracta del 32è Campi Qui Jugui, un esdeveniment molt esperat pels nens i nenes de la comarca del Bages.

El certamen tindrà llo...

VISITA DEL PATGE REIAL

Cartes, cartes i més cartes!

El dimecres 20 de desembre vam rebre la visita d'Azid, el patge dels Reis Mags!

Tots els nens i nenes d'Educació Infantil i de Cicle Inicial de Primària li vam portar la carta que vam preparar a la classe amb els jocs, joguine...

BON NADAL 2017

Felicitació nadalenca

Com cada any, els alumnes de l'escola han fet una felicitació per celebrar les Festes de Nadal.

Aquest any es tracta d'un vídeo i una felicitació amb un fragment d'un poema de Tomàs Garcés. En el resultat final hi ha participa...

VISITANT EL BORN I EL PARLAMENT DE CATALUNYA

Sortides/excursions

El passat dimarts dia 28-11-2017, els alumnes de 4t d’ESO de la nostra escola van fer una visita a El Born Centre de Cultura i Memòria i al Parlament de Catalunya.

Durant la visita a El Born, els nostres alumnes van completar ...

UN MATÍ A LA POTABILITZADORA D'AIGÜES DE BARCELONA

Sortides/excursions

El dimarts 28 de novembre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van visitar la planta potabilitzadora d’Aigües de Barcelona, situada a Sant Joan Despí.

La visita, que van realitzar dividits en dos grups, va tenir dues parts que foren i...

llegir més »

TRIPLET DE GUANYADORS AL CONCURS DE MICRORELATS!

Activitats d'escola

El dimarts 12 de desembre els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO van anar a la sala 2 de Gener per conèixer el guanyador i els finalistes de la segona edició del Concurs de Microrelats de Temàtica Social, que s’organitza des de l’Aju...

llegir més »

NOEL ET BUSCA (ÀNGEL BURGAS)

El gust per la lectura

L'Enric es desperta a l'hospital. No recorda gairebé res i només sent un dolor intens per tot el cos. Un desconegut afirma coneixe'l i haver compartit pis amb ell. Però tot i la desorientació és capaç de detectar que alguna cos...

llegir més »

FIRA DE SANTA LLÚCIA (MANRESA)

Plugim de suggeriments

Un any més, pocs dies abans de l'arribada de Nadal, Manresa celebra la Fira de Santa Llúcia. Aquest any tindrà lloc dimecres, 13 de desembre, a la baixada de la Seu, i el proper cap de setmana, dies 16 i 17, a la plaça Major.

...

LLÀNTIES DE MANS UNIDES

Campanyes solidàries

Un any més l'escola col·labora amb Mans Unides en la campanya de les llànties solidàries.   Per animar una mica més als alumnes a col·laborar, els hem proposat un concurs anomenat "la classe solidària". Consisteix en enganxar...

llegir més »

BUSQUEM EL TIÓ DE NADAL (CICLE INICIAL)

Activitats d'aula

El dijous a la tarda, els nens i nenes de Cicle Inicial en arribar a la classe ens vam trobar una carta, quina sorpresa!   La vam llegir i resulta que ens l'havia escrit el Tió!   Deia que aquella nit havia arribat a la no...

llegir més »

TALLER D'ALIMENTACIÓ SALUDABLE (P5)

Activitats d'aula

El dilluns 20 de noviembre "els dracs de P5" vam fer un taller d’alimentació saludable.

A partir d’un conte de la pirámide dels aliments i d’un tast de fruites vam aprendre que:

Per estar sans hem de seguir una dieta equ...

UN DIA A TV3 I CATALUNYA RÀDIO

Sortides

Aquest dimarts dia 28-11-2017, els alumnes de 3r d’ESO de la nostra escola han visitat les instal·lacions de tv3 a Sant Joan Despí, i a les de Catalunya Ràdio a Barcelona.

Durant la visita, els nostres alumnes han descobert co...

SORTIDA DE CICLE SUPERIOR AL PARC NATURAL DEL MONTSENY

Sortides

El divendres 24 de novembre els alumnes de cicle superior (5è i 6è de primària) vam visitar el Parc Natural del Montseny.

La visita va començar al Centre d'Interpretació de Can Casades amb l'observació de l'audiovisual "Les qu...

llegir més »

PROJECTE ELS MITJANS DE TRANSPORT (CICLE INICIAL)

Activitats d'aula

Els alumnes de Cicle Inicial estem treballant el projecte dels mitjans de transports i estem aprenent moltes coses, sobretot del avions, ja que estàvem molt encuriosits per saber com volen, com funcionen, quines són les seves p...

FIRA DE SANT ANDREU DE MANRESA

Plugim de suggeriments

La Fira de Sant Andreu tornarà als carrers del centre de Manresa aquest cap de setmana (dissabte 2 i diumenge 3 de desembre) amb parades d'alimentació i artesania, amb entitats, l'autobús del Banc de Sang i una mostra de vins.