ELS CALÇOTETS DE L'ÓS BLANC (EDUCACIÓ INFANTIL)

El gust per la lectura

Avui us recomanem un llibre pels alumnes d'Educació Infantil molt interessant: Els calçotets de l'ós blanc, de Tupera Tupera (Editorial Andana).

L'ós blanc ha perdut els seus calçotets, però, per sort, el seu amic el ratolí s'ofereix a ajudar a trobar-los. A cada pàgina trobaran uns calçotets, i caldrà esbrinar si són els que ha perdut l'ós. Seran uns calçotets amb dibuixos de llaminadures? O tal vegada aquests altres petits i amb molts colors?

A cada pàgina anirem descobrint els calçotets de diferents animals i ens trobarem amb divertides sorpreses que faran riure als menuts, i també als grans.

Un llibre perfecte per jugar i llegir amb els lectors més menuts de la casa. Sempre triomfa allà on s'expliqui. La diversió està assegurada tan per petits com per grans.

La senzillesa de les pàgines i les repeticions del text, fan que els infants el vulguin escoltar una vegada rere l'altra.

Els creadors japonesos Tupera Tupera, un dels fenòmens editorials que ja han publicat a tot el món, s'estrenen per primer cop en català amb un original àlbum il·lustrat.