PROJECTE "CONEIXEM EL NOSTRE POBLE"

Dimarts 19 de febrer els alumnes d’Educació Infantil van començar el projecte: Coneixem el nostre poble.

Aquest projecte consisteix a visitar els llocs més emblemàtics i conèixer de primera mà el nostre poble: Artés.

La primera activitat va ser la sortida a la Plaça Vella del poble. Els alumnes d’infantil van esmorzar amb unes vistes molt boniques de la zona dels horts i de les muntanyes que envolten el pobles. Després per grups de classe van haver de buscar punts estratègics de la plaça a partir d’unes imatges. Els van trobar tots molt ràpidament. Quins exploradors més bons!

Finalment, de tornada cap a l’escola van aprofitar per fer una foto de grup amb el paisatge de fons dels arcs i del campanar vell. Va ser una sortida molt divertida i productiva!

Estigueu atents perquè us anirem explicant de les diferents activitats del projecte: Coneixem el nostre poble!