CANTATA “UNES COLÒNIES D’AVENTURA” (3r DE PRIMÀRIA)

El dijous 28 de març els alumnes de 3r i 4t de primària de l’escola van participar d’un espectacle musical molt especial: la cantata “Unes colònies d’aventures”.

L’acte es va realitzar al Local Catalunya, al poble veí d’Avinyó, amb la participació de l’Escola Barnola del mateix poble, juntament amb la nostra escola. Els infants van cantar 6 cançons de diferents estils musicals.

A càrrec de l’Àrea d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, la cantata explica amb les seves cançons les vivències que experimenten un grup de nens i nenes durant una setmana on es posa de manifest que cadascú ha de ser lliure per ser com un mateix vol i se sent, independentment dels estereotips de gènere. L’autora del text és l’Anna Obiols i la composició de les cançons és del David Martell.

Va ser una tarda per recordar! Els alumnes van gaudir molt de la cantata i van afinar d’allò més bé!