ÈXIT DE LA FESTA DE CARNESTOLTES I LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA!

Activitats d'escola

Per conèixer l'essència de l'Escola Vedruna és imprescindible viure les festes que s'hi celebren! Són festes entranyablement sentides, i per això intensament viscudes.

Una de les més importants, el Carnestoltes, que enguany es va celebrar l'última setmana de febrer, va tenir un caire molt solidari.

Els alumnes es van anar disfressant cada dia amb peces de roba i complements divertits que van omplir de colors tots els racons de l'escola. Perruques, pentinats estrambòtics, llaços, mitjons, pijames, barrets, corbates,... i maquillatges diversos van fer les delícies de petits i grans!

A més de celebrar el Dijous Gras amb sortides a l'entorn proper, el punt fort de la festa va ser la Rua del Carnestoltes i els diferents balls preparats per totes les classes. La música i el ball van fer una comunió perfecta!

En acabar, tota la comunitat escolar va participar de l'acte central de la festa d'enguany: "La xocolatada solidària". Organitzada per l'escola, juntament amb l'AMPA, va permetre recaptar diners per l'estudi del càncer infantil que es fa a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

En nom de l'AMPA i de l'escola us agraïm l'èxit de participació i col·laboració en tots els aspectes. En total es van recaptar 930.92 euros.

Moltes gràcies a tots i a totes els que ho heu fet possible! Va ser la cloenda perfecta per a una celebració senyalada!