L'AUTOR A L'AULA

L'Àngel Burgas, autor de L'anticlub i Noel et busca, ens va visitar ahir a la tarda. És un luxe i un privilegi comptar amb la presència de l'escriptor del llibre que els alumnes s'han llegit i poder-li fer preguntes sobre el procés de creació de l'obra.

"Amb L'anticlub volia recuperar l'esperit de les novel·les de colla de l'autora anglesa Enid Blyton que va marcar la meva infància" ens va explicar l'Àngel quan li van demanar quines havien estat les lectures que l'havien impactat de petit. "També m'apassionaven les novel·les d'aventures com L'illa del tresor de Robert Louis Stevenson i La volta al món en vuitanta dies de Jules Verne. Llegiu els clàssics, mai passen de moda i són un bon punt de partida per explicar històries", aquest va ser el consell que va donar als nostres alumnes.

"Noel et busca és una novel·la basada en un fet real ja que l'escriptor ha de ser un bon observador de la realitat i sempre m'ha interessat molt la dualitat entre el bé i el mal",  va explicar als alumnes de tercer de secundària, "m'agradaria que se'n fes un thriller ja que és una obra trepidant i inquietant, que deixa al lector una sensació d'incertesa: qui és realment el bo, el dolent, és tan dolent?"

Se'ns va fer molt curta l'estona que vam poder escoltar-lo i fer-li preguntes i ens quedem amb els bons consells per a fomentar la lectura que ens va donar. Moltes gràcies Àngel i sempre seràs benvingut a la nostra escola.