ESTADÍSTICA A L'ÀREA DE PROJECTE (ESO)

Els alumnes de l'àrea de Projecte estem realitzant un projecte d'estadística durant les classes de matemàtiques.

El projecte té una primera part de conceptes matemàtics i teórics: taula de freqüències, tipus de variables d'estudi, mesures de concentració,...

Un cop aplicats els conceptes teórics, estem en la fase d'aplicar l'estudi pràctic. La primera part de l'estudi consisteix en detectar problemes que ens afectin a nivell personal o escolar, fer-ne unes hipòtesis de treball i així poder formular el títol de l'estudi. En aquests moments hem de definir el títol del projecte. En tenim tres de possibes:

1. Estudi del menjador de l'escola.
  2. Dinamització del pati d'ESO de l'escola.
  3. Estudi del temps lliure dels alumnes i la càrrega de deures

Aviat crearem les preguntes amb diversos suports digitals, i posteriorment elaborarem la part més matemàtica.

Finalment exposarem els resultats amb gràfics i recollirem unes conclusions que farem arribar als nostres representants del consell escolar.