Notícies

SORTIDA DELS TRANSPORTS A CICLE INICIAL (BARCELONA)

Sortides

El passat dijous 26 d’abril els alumnes de Cicle Inicial vam fer la sortida dels transports a Barcelona.

L’autocar ens va portar fins la terminal 1 de l’aeroport de Barcelona del Prat de Llobregat. Allà vam visitar diferents zones: la zona de sortides on els passatgers esperen per agafar l’avió, els mostradors de facturació, les pantalles informatives, les portes d’embarcament, el lloc on precinten les maletes,…

Tot seguit, després de baixar per una cinta transportadora, vam agafar el bus llançadora que ens va portar fins la terminal 2, un espai més petit des d’on vam agafar el tren per anar fins a Barcelona. En arribar vam pujar al primer vagó i vam anar direcció a l’estació de Sants.

Una vegada arribats a Barcelona vam anar a dinar i a  jugar en un parc molt proper a l’estació.

Amb la panxa plena vam agafar el metro i vam marxar destinació a les Drassanes. Caminant per la Rambla de Catalunya i travessant l’estàtua de Colon vam arribar al moll, on ens vam embarcar a les Golondrines que ens van fer una passejada pel port. Vam poder veure creuers més grans que el Titànic, el far, vaixells de mercaderies i moltes barques de pesca.

Va ser una experiència molt enriquidora i ens ho vam passar molt bé!