PROGRAMA CONTROLES?

Al nostre poble es fa...

Programa per a la prevenció de les drogodependències

El programa Controles? per a la prevenció de les drogodependències té l’objectiu de proporcionar informació sobre drogues i treballar els factors de protecció per prevenir-ne el consum; promoure actituds responsables entre els joves treballant habilitats per a la vida, com també reflexionar sobre l’estil educatiu dels pares i mares per prevenir el consum de drogues dels fills i les filles.

És per aquesta raó, que l’Ajuntament d’Artés, amb la Diputació de Barcelona, ha volgut programar l’exposició Controles?, que tindrà lloc del 31 de gener al 13 de febrer, al Complex Cultural de Cal Sitges.

A qui va dirigit?

• Adolescents entre 12 i 15 anys, alumnes de 1r i 2n cicle de l’ESO.
  • Joves de 16 i més, alumnes de batxillerat, cicles formatius, PQPI i altres.
  • Mares i pares, professionals i adults que desitgin informar-se dels principals factors de protecció del consum de drogues.