SORTIM AL REGIÓ7 DIGITAL #enfem150

D'interès

El Regió 7 digital fa ressó de l'inici de la commemoració del 150è aniversari de la fundació de la nostra escola, amb la notícia de la flashmob que es va dur a terme el dimarts 30 de gener a la plaça Vella.

Us compartim les paraules del Regió7 i els enllaços de la notícia i de la galeria d'imatges:

L'escola Vedruna d'Artés comença la celebració dels 150 anys de la seva creació

La gravació d'una "flashmob" al centre del poble ha donat el tret de sortida als actes commemoratius

Redacció | Artés 31.01.2018 | 12:01

L'escola Vedruna d'Artés celebra aquest any el 150 aniversari de la seva creació. El centre, amb un fort arrelament al municipi, ha iniciat els actes per celebrar aquest segle i mig de vida. «Són molts anys de servei, de treball ferm i constant per educar en uns valors sòlids i encarant amb coratge i il·lusió els reptes educatius dels nostres temps», asseguren des del centre.

El tret de sortida de les activitats que es duran a terme per celebrar aquest 150è aniversari ha estat una "flashmob" al centre de la vila, a la Plaça Vella, en la qual hi ha col·laborat tota la comunitat educativa. El muntatge s'ha realitzat amb música de Txarango, a través de la cançó "Tant de bo", «plena de missatge positiu, alegre i motivador», i amb l'ajuda de l'actor, ballarí i músic Kike Cuadros.

Vedruna Artés és una escola petita i familiar, d'una sola línia, on els nens i nenes hi poden cursar des d'Educació infantil fins a secundària i forma part d´un col·lectiu de 36 escoles repartides en tot el territori català, la Fundació Vedruna Catalunya Educació, amb un projecte educatiu comú, que segons han informat des de l'escola artesenca, «se centra en la persona i el seu entorn, en les actituds d'aprenentatge i les maneres d'aprendre, en les competències del segle XXI, i en la formació humana i cristiana en el marc d'un país arrelat a una tradició i una cultura pròpia».