FESTA DE CARNESTOLTES 2018

Comunicats/circulars

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent a l’escola celebrem la festa de Carnestoltes. Us informem de les consignes de disfressa de cada dia i de les activitats previstes per Dijous Gras i divendres de Carnestoltes.

CONSIGNES DE DISFRESSA

• Dilluns, 5 de febrer: Vestits amb pijama.
  • Dimarts, 6 de febrer: Cara pintada o careta.
  • Dimecres, 7 de febrer: Pentinat o complement al cap divertit.
  • Dijous, 8 de febrer: Al coll mocador, corbata o llacet.
  • Divendres, 9 de febrer: Disfressats com més els agradi.

ACTIVITATS DE DIJOUS GRAS (Dijous, 8 de febrer de 2018)

EDUCACIÓ INFANTIL: Sortida al Parc de la Plaça Catalunya De 15h a 17h (A les 15h a l’escola i a les 17h a l’escola). Cal portar berenar i aigua en una motxilla petita. Tot marcat amb el nom!

CICLE INICIAL (1r i 2n de Primària): Sortida al parc de la Residència Sant Víctor. De 15h a 17h (A les 15h a l’escola i a les 17h a l’escola). Cal portar berenar i aigua en una motxilla sense rodes. Tot marcat amb el nom!

CICLE MITJÀ (3r i 4t de Primària): Sortida a Can Vila. De les 11h a 17h (Els heu de recollir a les 17h a l’escola). Cal portar esmorzar, dinar i beguda en una motxilla sense rodes. (Eviteu posar llaunes i llaminadures)

CICLE SUPERIOR (5è i 6è de Primària): Sortida a Torrecabota. De les 10h a les 17h (Els heu de recollir a les 17h a l'escola). Cal portar esmorzar, dinar i dues ampolletes d’aigua en una motxilla sense rodes. (Eviteu posar llaunes i llaminadures)

FESTA DE CARNESTOLTES (Divendres, 9 de febrer)

Divendres dia 9 de febrer a la tarda us convidem a la festa de Carnestoltes dels alumnes d’Infantil i Primària. A partir de les 15:30h de la tarda ens trobarem al pati de l’escola per la tradicional Rua pels voltants de l’escola amb el Rei Carnestoltes preparat pels alumnes de 6è de Primària i l’exhibició de balls que han preparat els alumnes de cada classe al pati de la tortuga.

Hi esteu tots convidats i hi podeu venir ben disfressats!!!