FEM UN BOOKTRAILER!

Aquest segon trimestre els alumnes de secundària fan una optativa que engloba les àrees de Llengua Catalana i de Visual i Plàstica: Booktrailer.

Es tracta d’un taller, pensat per fomentar l’impuls i el gust per la lectura, on els estudiants aprenen a convertir en imatges allò que llegeixen. Els alumnes, que treballen en grups cooperatius, han d’elaborar un petit vídeo, com els que es fan per promocionar les pel·lícules, basat en una lectura escollida per ells mateixos. Aquest projecte consta d’una sèrie de fases abans d’arribar al resultat final.

Aquesta setmana els alumnes han enllestit la primera fase del projecte en la qual han dut a terme la lectura del llibre, han realitzat una fitxa d’anàlisi per saber copsar-ne el nucli, i han elaborat un pòster explicant els tres aspectes que més els han agradat de l’obra triada.

A la propera sessió començaran a dissenyar l’storyboard, que serà l’eix a seguir durant la filmació del booktrailer.

Us mantindrem informats de com avancen en la seva tasca!