CONCURS D'ANGLÈS INTERESCOLAR DE CATALUNYA (THE FONIX)

Al llarg d’aquest segon trimestre, els i les alumnes d’ESO treballaran en un projecte, dins l’àrea d’anglès, que els permetrà desenvolupar el pensament crític i reflexiu, organitzar-se en grups per cercar solucions creatives, així com el treball en valors, tot plegat en un entorn digital i de comunicació transmèdia.

The Fonix és un concurs escolar d’anglès que ens planteja una problemàtica actual relacionada amb el desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social. La tasca principal dels nostres alumnes serà decidir un àmbit d’actuació i millora i desenvolupar un mini-projecte en format de presentació animada, mini-vídeo, etc. que presentaran davant de la resta del grup i professors, responsables de la votació dels millors treballs.

Els projectes amb més vots s’enviaran a concurs i se sotmetran a votació popular.

Si voleu seguir de ben aprop l’evolució d’aquests projectes… STAY TUNED!, us anirem informant.