UN MATÍ A LA POTABILITZADORA D'AIGÜES DE BARCELONA

Sortides/excursions

El dimarts 28 de novembre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van visitar la planta potabilitzadora d’Aigües de Barcelona, situada a Sant Joan Despí.

La visita, que van realitzar dividits en dos grups, va tenir dues parts que foren igualment profitoses. Primerament, els alumnes de 1r d’ESO van fer un recorregut per les instal·lacions de la planta potabilitzadora, que els va permetre conèixer pas a pas el procés de tractament de l’aigua des de la captació fins que arriba a les seves cases.  Mentrestant, els alumnes de 2n d’ESO van realitzar dos tallers molt interessants: el primer sobre el consum responsable de l’aigua i el segon, consistent en un tast d’aigües de diferent mineralització. Després, els dos grups es van intercanviar els papers i van fer l’activitat que tenien pendent.

Tots els alumnes no només van estar molt atents a tot allò que els explicaven, sinó que, a més a més, van participar de manera activa fent preguntes i col·laborant en les activitats. Ara ja saben moltes més coses d’aquest recurs natural i escàs que és l’aigua.

Per finalitzar un dia rodó, els alumnes de 1r i 2n es van trobar amb la resta de companys d’ESO al Maremàgnum, on van dinar i van passar una estona d’esbarjo abans de tornar a l’escola.