TRIPLET DE GUANYADORS AL CONCURS DE MICRORELATS!

Activitats d'escola

El dimarts 12 de desembre els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO van anar a la sala 2 de Gener per conèixer el guanyador i els finalistes de la segona edició del Concurs de Microrelats de Temàtica Social, que s’organitza des de l’Ajuntament d’Artés. Estaven molt nerviosos, atès que no sabien si algun dels seus noms estaria dins del TOP 5.

I a l’escola estem d’enhorabona, perquè tres alumnes van quedar entre els 5 primers classificats:

1r finalista: Abel Laaouaj Garrigós de 4t d’ESO

2n finalista: Arnau Calvo Hernàndez de 2n d’ESO

5è finalista: Abril Cantó Llumà de 4t d’ESO

L’objectiu d’aquest concurs literari és treballar per la igualtat en diferents àmbits, i aquesta edició els relats dels alumnes han anat relacionats amb la temàtica dels desnonaments plantejada des de la mirada d’un infant. El jurat del concurs va voler remarcar la qualitat dels textos presentats i va dir que els va ser difícil escollir-ne només cinc.

FELICITATS A TOTS ELS ALUMNES PREMIATS I TAMBÉ A TOTS ELS PARTICIPANTS!