PROJECTE ELS MITJANS DE TRANSPORT (CICLE INICIAL)

Els alumnes de Cicle Inicial estem treballant el projecte dels mitjans de transports i estem aprenent moltes coses, sobretot del avions, ja que estàvem molt encuriosits per saber com volen, com funcionen, quines són les seves parts...

El Ferran, un alumne de 2n de primària, ens va explicar que el seu pare treballa amb un ofici relacionat amb els mitjans de transport, no és d’avions, però sí de cotxes, i davant d’aquesta notícia tan agradable vam decidir convidar-lo perquè ens expliqués com és la seva feina.

El Martín és tapisser de cotxes, un ofici que fins llavors molts de nosaltres desconeixiem. Ens va ensenyar moltes fotografies dels cotxes que havia tapissat, des de cotxes clàssics fins a cotxes més moderns. Allà ens vam adonar que els cotxes han canviat molt de com són avui dia. La carrosseria i el material de fabricació és molt diferent a l’actual. Un dada molt curiosa i que ens va sorprendre molt a tots va ser quan ens va explicar que els primers cotxes estaven tapissats amb pèl de porc i folrats amb pell d’animal. A més a més de tapissar cotxes també ha tapissat motos, furgonetes, vaixells i una avioneta.

L’estona va passar volant i vam gaudir molt aprenent de les paraules i del coneixement del Martín.

Moltes gràcies per la visita!