ELS ALUMNES DE 3r VISITEN EL PARC DE BOMBERS

Sortides

El passat divendres 17 de novembre els alumnes de 3r de primària van visitar el Parc de Bombers de Manresa.

A les 9:30 van agafar el bus de línia Artés-Manresa i van baixar a la parada que hi ha a “El Guix”.

Van esmorzar i el Marcel·lí, el bomber que els va atendre, els va venir a buscar. Els va explicar tot el que fan a més d’apagar focs. També els va prevenir dels perills que es poden produir en una llar.

Per finalitzar la sortida van observar un camió de bombers i el Marcel·lí els va explicar com no malgastar l’aigua. També van aprendre d’on ve la paraula bomber, de bombejar l’aigua!

L'activitat s'inclou dins el projecte de robòtica sobre l'aigua que es presentarà a la FLL Jr. (First Lego League Junior) al mes de febrer de 2018.