TORNA LA FRUITA!

Salut/Escola

El dia dimecres 17 d'aquest mes, torna a arribar fruita al centre; també n'hi haurà el dijous 18 i el dimarts 23. En aquest cas pastanaga, pera, mandarina i plàtan.

Metges, nutricionistes i personal dedicat a la cura de la salut recomanen el consum de 5 peces de fruita i verdura al dia com una de les claus per tenir una dieta sana.

L'escola, juntament amb els Departaments d'Ensenyament i d'Agricultura duem a terme la campanya "Mengem fruita" per donar suport al treball fet a casa amb la família per promocionar hàbits saludables en el menjar.

Ara que enfilem els mesos d'hivern, la fruita ve molt de gust ja que és refrescant i aporta al nostre alumnat sucres i vitamines essencials pel seu creixement i rendiment cognitiu.

A casa i a l'escola fem equip amb la fruita!